Kerülj egyetlen lépéssel az internetre!
Mutasd be, népszerűsítsd vállalkozásod!

Legyen profi webes megjelenésed!
Ingyen Domain bejegyzés és tárhely szolgáltatás az első évben

Két hetes pénzvisszafizetési garancia!

TELEFONSZÁM: +36 70 433 3671

E-MAIL: info@webremegyek.hu

HÍRLEVÉL KÜLDŐ RENDSZER

Weblapodon hírlevél feliratkozási lehetőséget is nyújthatsz a látogatóid számára.

 

Ha kialakul egy kb. 50-100 tagból álló csoport, nekik már érdemes havi szinten küldeni egy információs csomagot, az új termékedről, újszolgáltatásaidról, aktuális akcióidról, a szakmával kapcsolatos technikai újdonságokról.

 

Egy lényeges dologra figyelj oda, ha hírlevelet küldesz: ne csak a vásárlás ösztönzésről szóljon az egész hírlevél.

 

Szerintem Te sem szereted a nyers árlista jellegű e-maileket. 

 

A bizalomépítésnek lehet egy nagyon jó felülete. Kommunikálj az érdeklődőkkel, adj hasznos információt a számukra. Előbb adj, aztán várj el.

A befektetett munka meghozza gyümölcsét.

 

10 Hasznos tipp:

 

1. Kéretlen. Ne küldj kéretlen reklám leveleket ügyfeleidnek, mert a magyar jogszabályok alapján hírlevelet csak annak lehet küldeni, aki feliratkozott a szolgáltatásra.

 

2. Méret. Ne csatolj nagy méretű fényképeket, pdf mellékleteket a hírlevélhez, gondolj azokra, akik lassabb mobil internet kapcsolat segítségével nézik e-mail-jeiket. Ha mindenképpen képeket, letölthető dokumentumokat szeretnél megjeleníteni, akkor a hírlevélből irányítsd át a látogatót a weboldaladra és ott tedd meg ezt.

 

3. Megszólítás. Ha lehetőséged van rá, szólítsd a címzettet a nevén és ne általánosíts "Kedves Partnerünk" vagy "Kedves Ügyfelünk" megszólítással. Az általános megszólítás eleve kéretlen levél gyanút ébreszt az olvasóban, így nagyobb eséllyel törli olvasás nélkül a leveledet.

 

4. Leiratkozás. A levél címzettjének a hírlevélben biztosítani kell az azonnali leiratkozás lehetőségét. Ha a címzett mégsem tart igényt a hírlevelekre, a leiratkozási lehetőséggel elébe lehet menni az esetleges reklamációknak.

 

5. Mennyiség <> minőség. Inkább küldj ritkábban, de az olvasó számára hasznos információkat. A túl gyakran küldött haszontalan információkra a címzettek leiratkozással fognak válaszolni.

 

6. Tárgy. A hírlevél tárgya ne maradjon üresen, legyen beszédes, figyelemfelkeltő. Kíváncsiságot és érdeklődést kell ébreszteni az olvasóban, hogy ne tudjon ellenállni a cikknek! On-line hírlevélnél ezt a figyelem felkeltést már az e-mail tárgyánál célszerű elkezdeni.

 

7. Hossz. Hosszabb cikkeket, tanulmányokat a látogatók szívesebben olvassák a  weboldalon, ahol ráadásul lehetőség van további cikkeket, termékeket, szolgáltatásokat  is ajánlani.  Ezért hírleveledben add meg a lehetőséget az olvasónak, hogy egy linkre kattintva könnyen eljuthasson weboldaladra.

 

8. Nyomtató barát. Legyen hírleveled nyomtató barát. Add meg a lehetőséget az olvasónak, hogy szükség esetén kinyomtathassa és később is el tudja olvasni leveledet.

 

9. Interaktív. Az interaktivitást is segítségül hívhatod hírleveled  témaválasztásánál. Kérdezd meg, hogy mi a véleménye, mi érdekli, mit szeretne! Ettől fontosnak érzik magukat az ügyfelek és kiemelt figyelmet fordítanak majd Rád!

 

10. Személyes adatok. A 2012. januárjától érvényes adatvédelmi törvény alapján hírlevél küldéshez használt név, e-mail cím személyes adatnak minősül, ezért tárolásához, kezeléséhez adatvédelmi nyilvántartási számot kell igényelni.

 

 

AMENNYIBEN SZERETNÉL HÍRLEVÉL FORMÁJÁBAN IS KAPCSOLATOT TARTANI A POTENCIÁLIS ÜGYFELEIDDEL, JELEZD FELÉNK!